Inköp i Sthlm (Anna)

I onsdags var det omänskligt tidigt upp som gällde för Anna och sedan ta tåget 7.11 (!!!) in till Linkis. Där tog jag och min boss Pelle tåget till Stockholm för att åka på inköpsresa. Jihaaa, vad roligt!

Det började som vanligt med att tåget var 40 minuter försenat. Det slår då aldrig fel! Så när vi väl kom fram till Stockis hade vi bråttom bråttom och fick skynda oss med långa ben och allt på ryggen. Först hade vi möte med MnO, där vi tittade på tillexempel MinaUK och Dry Lake. Det var sådär måste jag erkänna, och det tycker jag att jag får på min egen blogg.
Sen skyndade vi oss in till Gamla Stan och mäöte med Gram. Det var fint däremot, cleana skor som fasen! Där åt vi även lite mat på en indisk restaurang som får 3 pakistaner av fem möjliga.
Sen åkte we till WeSC. Det var skitkul och faktiskt riktigt bra. Eller ja ni vet, lagom bra, sådär så att man inte känner att man måste välja bort nåt när man lägger order sen. Plus att de är ju så rara allihopa också!!! <3


Ute i lobbyn...


Ja där sitter jag i mörkret!

Sen var det dags för (enligt mig!) dagens höjdpunkt: ADIDAS! OMG, det var helt sjukt bra! Vi höll på i fyra timmar, men jag hade lätt kunnat va kvar fyra till. Det var ny säljare också, som hette Albin och var från Västervik och han var skitjuste! Så, ja, allt var fantastiskt. Men som sagt, vi var ju klara klockan kvart över nio och då var man ändå ganska trött. Jag bodde på lyxigt hotell, där jag låg i badet först och sen somnade typ elva och sov nio timmar utan att vakna en enda gång! Det är inte vanligt!


Hotellreceptionen.


Och mitt rum.

Klockan nio på morgonen efter hade vi möte med Uniforms for the Dedicated. Det var snyggt.


Uniforms har sitt showroom på Galleri Kleerup. Där fanns det tillexempel skrivande frukter i ett badkar.

Sen drog vi till Boutique Fräsh-mässan ute på Münchenbryggeriet. Vi hade möte med tillexempel Vans, Lifetime Collective, Zoo York, New Era, Insight och så en massa andra märken såklart, men jag vill ju inte avslöja de vi inte har i butiken än ;P Jag älskar Boutique Fräsh, det är skitkul att va där! Jämt! Jag älskar att åka på inköpsmöten!


Utanför mässan.


Där de glada Appertiff-snubbarna hade sin van som de på riktigt bott i i två veckor!


Knock-tobias tog med sig brorsan och körde matchande frisyrer. Cool.


Sportif-Jonas drog en skön tatuering.



När han drack öl.....

Sen drog vi till Cali och kollade på Stüssy och The Hundreds. Och sen tog vi tåget hem vid sju. Vilken höjdartripp! Vi hann ju med nästan allt (utom ett möte med Lavand) så det var micket lickat!


Einar posade i rulltrappan!

(Man får ju inte ta så mycket kort. Men jag är lite ledsen att jag inte tog nåt inne på Adidas...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback