Fredagshäng med syrran (Anna)

Ikväll efter jobbet har jag varit med min syster Ninni, som ni kanske alla är bekanta med. Det var länge sen vi "var" som det så fint heter. Först gick vi en låång promenad i Mantorp city med omnejd. Nere i "nybygget" (ja som det fortfarande kallas) sprang vi på en ringklocka som hade hängt sig. Jag avslöjar att den finns på Galoppgränd, men vart exakt får ni försöka lista ut på fingrarna. Vi hade mycket roligt iallafall! :D



När vi kom in från promenaden var det TVSPELSDAG! Vi har köpt ett SEGA (I LOVE IT!) så Ninni och jag körde Sonic tills tummarna brände. Om vi var bra? Nja.... jag tror att vi var bättre på det glada nittiotalet och vi körde det då det var nytt. Vad vi har kört det där spelet alltså! Jag och Helena Hjerth kunde sitta hela dagar och spela. Och jag är rätt att jag kommer att göra det nu med....




Ajajaj, där hoppade Ninni på ett eldklot igen!

Nu kom Perra hem från Linköpings Stadsfest. Ja han jobbar alltså. Så nu ska jag väl vara lite social. Men vi hörs snart igen!

Ciao bella!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Finns det så många röda hus på galoppgränd då? :)

Postat av: anna

Nä sarah, du borje ju känna igen det :D

2010-08-21 @ 15:43:15
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback