Fetaste förfesten ever! (Anna)

Ja eller iallafall på så länge jag minns! Det var riktigt döfett och röjigt som bara den. Bilder säger ju mer än tusen ord så...

Vi slog upp dörrarna vid sjuhugget. Det var så städat och fint! Först var det lite glest första timmen. Men tillslut var det ett femtiotal gäster som fick bjudöl och äran att lyssna på bra musik av Homie J aka Johan Andersson. Det var skitbra. Tills det började BRINNA (haha) i förstärkaren! Så vid halv tio blev det ofrivilligt tyst. Men vi hade trevligt ändå. Ja, det var en så jäkla lyckad fest!

Här kommer ett bildmedley:


Ölen! Vi var sponsrade av Grolsch! :)


Här står jag och Frida och är vakter.


Danne och Tommi.


Keyvan och Stina Kryckan Brage.


Perra och Miche.


Folk vid ölen!


Johanna, Micke och Frida var cool.


Johanna var fullast på festen!


Petra.


Frida.


Jag när jag är som osnyggast.


Bengt, Magnus och David Einar. Woop woop.


Billy, Petra, Frida och Johanna.


Jakob och Jesper!


Jonte, David och deras tjejvän.


DJ-båset.


Kalle och Victor.








Erica och Malin.


Haha snygg-Kalle.


David och Pelle är glada i hatten.






Johanna Klönsén visade "könet" flera gånger!


Egokorten. Se nedan:


Med Johanna.


Med Stina.


Med Danne.


Med Kalle och Victor.


Med Pelle.


Med David Einar.




Fan vad fint, vi är riktigt fräna här tycker jag!


Klas och Mattias med två vänner.


Alla hade roligt!






Pussisar.


Sötisar.


Fyllisar.




Hmm... vad hette den andre nu igen, men den lockiga killen är Emil.


Gruppbild!


Jag och Thai Coconut-tjejerna. Jag träffar ju trots allt dem typ fem dagar i veckan, så det var ju på tiden att vi sågs på kvällen...


Micke, Mange och Jakob var det bara att slänga ut till slut...


Och Henrik...


Nolltretton-Henrik och Pella!


Helena Hjerth var där också, det var roligt! <3


Johanna och jag hade Blink 182-konsert fär de andra när musiken lade av.


Linus.

Sen var vi ute på SWEAT! och det var roligt. Vi var även på Platens en sväng. Sen träffade jag och Perra Dennis som var ute själv, och vi körde järnet. Ja sen gick vi dit och sjöng karaoke hela natten. Eller jag och Dennis sjöng och Perra sov. Sen åkte vi tåget hem halv nio på morgonen och det var skönt att komma hem vid nio och få gå och lägga sig. Då hade man ju varit vaken i 24 timmar menar jag :)

Men det var det värt!





Kommentarer
Postat av: frida

det är ju astöntigt att ingen kommenterar när du gör så fina inlägg!



keep up the good work!

Postat av: Johanna Könsén

Ja frida har rätt! Jättefint inlägg.

2010-08-19 @ 00:44:41
URL: http://banditgrrrl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback