Baskalas <3 (Anna)

Ey ey yo yo och sånt!

Vilken kväll det var igårkväll! Baskalaset var som vanligt skitroligt, dock var det lite mindre folk ute än vanligt. Men det gällde även på Platå, Paletns och Ågatan (det var där jag var igår) så det var inte bara på baskalaset. Mig gjorde det dock inte så mycket för det blev inte riktigt lika varmt som vanligt. Det brukar ju bli svettigt som fän där inne eftersom lokalen är ganska liten. Men igår var det uthärdligt och härligt. Först hängde jag lite med Classe och Dansk, vi drog igång dansen och satte ribban ganska högt faktiskt. Det var många som dansade ur takt igår. Det stör mig. Sen stötte jag på Jesper, Henrik A och Daniel N och det kändes som gamla goa tider igen. Wiiii! Sen va jag med Jonathan S mest och även Nolltretton-Henrik som var pruttfull. Sen drog jag och Perra ner till Platens och missuppförde oss. Men det var roligt.

Jag var dålig på att fota dock. Ni vet hur det är..... Man gör ju så mycket annat...


Svensson Hi-Fi aka Hegge och Johan aka världens bästa! <3


Henrik och Jonathan på dansgolvet efter att Jonathan beställt in shots för ungefär 2000 kronor... HAHA :D


Perra försökte sjunga med i alla låtar nere på Platens men han kunde fan inte en enda! ;P

Ja så sen kom vi hem vid fyra och då blev det lite Rederiet (jag är gravt beroende!) och sen somnade man som ett vaggat barn! Kul kväll vaaaaaa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback