Annas och Mikaels superpartaj (Ninni)

Nu blev jag allt lite besviken på mig själv. Jag fotade tydligen knappt någonting i fredags. Jag får bjuda på det jag har och vill med det än en gång säga TACK för en toppenkväll! Gästerna var bäst, maten var suverän, samtalsämnena heta, skratten många, drickat läskande (lite väl läskande, som sagt..) och humöret hos samtliga var på topp. Enda smolket i bägaren var väl den lilla lilla förlusten i kubb. Vi var ju så nääära..

Först några bilder från uppvärmningen hos Åsa och Leffan.





Följande tre bilder är de enda från festen och visar den rafflande kubbmatchen. 





Så var det med det. Tänk så fina vänner man har!

Kommentarer
Postat av: Anna2

Vi vann faktiskt natt-kubben men det minns du kanske inte...

2010-08-16 @ 22:54:08
Postat av: Jonas

Ninni, jag känner igen det där med att ni kämpar bra i kubb, men det brukar inte räcka hela vägen fram! ;)

2010-09-03 @ 22:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback