Smått och gott från helgen (Ninni)

Så. Då var mina två dagar som sportjournalist och sekreterare slut.
Vilken suverän helg det har varit!
Vi har haft så kul!!!

Tänkte avsluta ridsportbloggandet med lite opublicerade bilder från helgen.
Än en gång vill jag bara säga att det är typ omöjligt att ta bra bilder i ett ridhus.
Ber om ursäkt för den dåliga och något grumliga bildkvalitén.
Enjoy!


Från Jan Brinks uppvisning med vackra Briar. Utstrålning?? Tjaaa, lite grann, kanske.


Hästskötarna in action. Men hoppsan! Här blev inte ryttarinnan särskilt nöjd. Sadelhjorden hamnade visst åt fel håll. Efter det fick vi lite enklare uppgifter.


Lotta tog den smidiga lilla skottkärran när hon skulle mocka. Lägge märke till att arrangören hade ansträngt sig och pimpat det provisoriska stallet med kristallkronor. Det ska ju märkas att man är i Djursholm.


Segraren - både lördag och söndag. Jan Brink och hingsten Björsells Biggles. Eller var det hingsten Jan Brink och Björsells Biggles?


Härlig energi i den hästen. :-)


Från lördagens prisutdelning.




Nöjda väninnor på läktaren under prisutdelningen.


Ärevarv till publikens jubel.


Till söndagen fick vi ringa in ytterligare fyra hästskötare. Hanna, Maria och jag pallade inte riktigt trycket...


Dags för uppsittning!


Från dagens fina ritt.


Mitt jobb, utöver att blogga, var att hålla reda på fracken och dra av stövlarna. Tyckte att det gick ganska bra - inga större missöden. Det var värre för Hanna som hade fått den tuffa uppgiften att hålla reda på spöet. Utan att hänga ut någon, kan jag väl säga att det uppstod viss förvirring kring det där dressyrspöet...


Lotta Esping med fanclub. Kristina, Fredrik, Sara, Maria, jag, Hanna och Lotta. Alla utom Dennis som bara ville visa sin skugga. (Måste säga, att det här blev ett sånt där konstigt kort på mig igen. Där jag ser yttepytteliten ut. Som när jag var med klassen på bild i tidningen och såg mindre ut än barnen.)

Som sagt, en helt suverän helg!
Och tack hotellchef Hanna för det lyxiga boendet och den smarriga brunchen.

Kommentarer
Postat av: Cici

Gissa vilken "herrgård" som är till salu Ninni?



http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/499498

2009-09-21 @ 13:45:57
Postat av: Jonas

Jag kunde tyvärr inte kolla på livebloggen "live", men det var jättekul att läsa den även i efterhand!!



Tycker du skulle stannat kvar lite längre precis som Maria! :) men du får ta med Per upp på en kommande resa istället, det var länge sen vi sågs!

2009-09-21 @ 21:01:12
Postat av: Ninni

cici: jag har sett det.. tänk va, att få renovera det där gamla kråkslottet, så häftigt! tyvärr har jag inte typ 5 millar över, annars hade jag slagit till direkt. :-) kram och KRYA PÅ DIG!



jonas: roligt att höra!! det var så synd att vi missade varandra! men vi kommer gärna upp och hälsar på! du har så rätt. det var alldeles för länge sen vi sågs! kram kram

2009-09-21 @ 22:07:58
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback