Ny vecka - nya möjligheter! (Ninni)

Hektisk dag idag.
Som vanligt på måndagar.

Jobb jobbelijobb jobb på förmiddagen.
Sen in som ett huj till Mjölby för möte med kultur- och fritidsnämnden.
Vi inledde med en vandring i naturreservatet Skogssjön.
Jag är ju ingen skogsmulle direkt, men det var faktiskt jätteintressant.
Tror att jag ska försöka fixa så att kommunekologen kommer och pratar med klassen någon dag.
Mötet var det inte så värst mycket att orda om.
Finanskrisen till trots ligger vi skapligt till och det är kul att vi kan utveckla bibblan i Mantorp ytterligare.

Därefter stress stress tillbaka till Mantorp för gymnastikträning.
Det gick bra idag, ni!
De är duktiga våra flickor.

Jag har kameraabstinens redan...
Piggar därför upp det här inlägget med en gammal bild.



Nu får det bli idol och soffläge med den för närvarande högt snarkande hunden.
(Synd att mopsar har så små näsor, annars skulle jag prova med ett sånt där snarkplåster.)

Ha en skön kväll, kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback