Matt- och hoppkurs i Vasahallen (Ninni)

En väldigt givande och inspirerande dag har vi haft i Linköping.
Ett suveränt sätt att starta terminen och vi känner oss mer taggade än någonsin.
Många konkreta tips på hur man kan göra förövningar till olika moment utan att det blir tråkigt.
Våra gymnaster är så duktiga nu och det innebär svårare och svårare moment - även för Anna och mig.
Men jäklar vad kul det är!

Har en så bra känsla inför den här terminen!


Hopp är inte lika kul som matta, tycker vi, och då blir det lätt att man inte tränar det så mycket som man borde... Vi får tänka om och tänka nytt, Anna och jag. Det går ju faktiskt att göra nästan lika roligt som matta. Nästan.


Elin och Ebba gjorde som väntat succé som demogymnaster. Det var tur att de var med för ingen annan klubb hade tagit med sig några. Synd att vi inte visste det för då hade vi ju kunnat ta med hela truppen. Jag tror att jag vet två tjejer som kommer ha träningsvärk imorgon. Sex timmars gymnastik borde ju ha den effekten kan man tycka.


Sen blev det flamsande och tramsande också. Förstår inte, men det har en tendens att bli så när vi börjar bli trötta. Ok då, annars också.

Imorrn kör vi igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback