Lite hundblogg (Ninni)

Imorgon är det utställning och tyvärr verkar det som om Ragge och jag har förlorat på förhand.
Två, ganska äckliga, anledningar till detta:

1. Ragge har fått en finne i röven. Eller inte i, snarare utanför. I rump-regionen så att säga. Inte fräscht. Ragge själv verkar dock inte störas av detta då han gladeligen visar upp den för alla och envar.
2. Han gjorde inbrott i min jacka, lyckades på något sätt få upp godispåsen och har nu tryckt i sig ohälsosamt mycket hundgodis. Ni som känner Ragge vet vad överkonsumtion av snask brukar innebära för hans del. Fisfest!

Jag får väl sätta mitt hopp till Joppe. Fast hans bästa gångart är dessvärre att åla sig fram, och vad jag vet så ser inte hunddomare positivt på sånt.

Vi får hoppas att det blir en fin dag ute på klubbarp i alla fall.



Ikväll blir det fredagsmys, som barnen säger. (Fredagsfis, om Ragge får bestämma...)
Lite Idol, kanske.
Och ytteligare två avsnitt av True Blood.
Sen ska ju Fuglesang landa också. Antagligen.
Tur för mig att det inte blev nåt med det igår natt. Då orkade jag inte ens hålla mig vaken tills de skulle gå ur omloppsbanan. Fast det gjorde de ju så klart aldrig.
Men i kväll ska jag nog hålla mig vaken!

Återkommer med rapport efter utställningen imorgon.
Ha en fin fredagskväll och lördag hörrni!

Kommentarer
Postat av: Uffa

Vilken fin bild, såna färger lixom. Verkligen snygg!

Lycka till på utställningen...kan nog behövas.. ;)



/Kram Uffa

2009-09-12 @ 00:24:12
Postat av: Anonym

lycka till.

2009-09-12 @ 14:18:10
Postat av: Ninni

Tack Uffa! Det är väl den enda fördelen med hösten, alla vackra färger. :-)



Det gick över förväntan! Ska blogga lite senare.. Måste bara ladda batterierna lite först. Det har varit en lång dag. :-)



Kram

Postat av: anna

han är bara SÅ SÖT!!!! skulle jag ha en hund skulle det va en ragge... han kan vara stolt över att ha omvänt en total kattmänniska!

2009-09-14 @ 08:53:37
Postat av: Ninni

Ragge hälsar att han tror att ALLA människor skulle välja honom före en katt. Själv är jag lite ödmjukare och tackar allra varmast för de snälla orden.

:-)

2009-09-14 @ 21:40:34
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback