Linda och Emile (Ninni)

Igår fick jag äntligen träffa Linda igen.
Det är över ett år sedan sist och det var SÅ mysigt att träffas.

Med sig hade hon sin ovärderliga lilla guldklimp.
Så söt, så söt..
Och så glad!
Han log sitt härliga bebisleende mest hela tiden.








Jag kunde hålla honom rekordlänge innan han började darra på underläppen och ville tillbaka till mamma.
Att en massa kompisar har fått barn på sistone börjar verkligen ge resultat!
Träning ger färdighet.
:-)


Emile trivdes lika bra hos Britt och Sten-Åke som han trvides hos sin mamma.


Men hoppsan! En liten mjölkspya!




Fina fina Linda.
Vi tog en promenad på stan på egen hand. 
Det blev ett varv på den internationella matmarknaden på Nygatan. (Den är kvar tills på lördag och kan varmt rekommenderas.)
Vi pratade om ditten och datten och livet och alltet.
UNDERBART!

Tycker att det är synd att det är så långt till New York, bara..
Tror ni amerikanerna går med på att flytta NY lite närmre Linköping?
Det skulle uppskattas av mig i så fall.
För jag skulle väldigt gärna träffa min fina Linda lite oftare.

Kommentarer
Postat av: Asa

oj vad jag tjatar ser det ut som men jag fick error forsta gangen....sorry!

2009-09-23 @ 23:02:52
Postat av: Anonym

Grrr du ser verkligen ut som en modell Ninni!!!

Kram Kasper

2010-01-20 @ 10:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback