Here we go again... (Ninni)

jahopp.. då är man hemma från jobbet igen.
svikigt känns det. både mot elever och kollegor.
100 knop i helgen och smack ner på noll idag. nästan så det känns som om backen är i.
depp, depp...

det braiga i eländet är att jag nog hinner blir kry till på torsdag.
då blir det BOKMÄSSA.
anna2 och jag ska ha en härlig dag i gtb.
på fredag arrangerar jag jobbfest för mina kollegor ihop med lotta.
vi två är klämmans festkommité..
och på lördag är det kräftskiva hos emma och janne.
en hyfsat händelserik vecka alltså.
fast jag blir ledsen i ögat om jag missar ridningen imorgon.
det är ju hoppning, för guds skull!
nej, nu ska jag inte gnälla mer.

min kära syster har ägnat den senaste timmen åt att berätta roliga och ÄCKLIGA grejer för mig för så att jag ska bli lite gladare.
det är väl ändå kärlek?
hon ska för övrigt speaka på handbollen på onsdagkväll.
nu drar handbollssäsongen igång igen. roligt!

återkommer imorgon.
förhoppningsvis på lite bättre humör.
:-)

Kommentarer
Postat av: Hanna K

Åh gumman vad tråkigt! Tur att du har en sån gullegubbe som jag vet tar sån fin hand om sin älskling när hon är krasslig. Puss Love!

2009-09-21 @ 22:22:32
Postat av: Anna2

Du är absolut ingen svikare, är man dålig så är man. Vi fixar det, precis som du gör när jag är borta. Ser fram emot Göteborg,ska bli kul. Glöm inte stegräknaren och stora shoppingväskan. kram

2009-09-22 @ 16:14:19
Postat av: Ninni

tack, hanna. jag blir så ompysslad så. jag har tur, jag. puss på dig också!



tack du också, anna. skönt att höra! har precis dammat av de gamla fotriktiga promendskorna. :-) weee vad roligt vi ska ha! ska fixa frukostmackor imorgon! :-)

Postat av: Åsa

Kul att höra att du är på g igen. Intressant att se ditt nya sätt att skriva...

Det bästa av allt: WELCOME BACK ANNA i speakerbåset! Kul!! Hoppas det är ett bra blandat lag med många intressanta namn;-)

2009-09-22 @ 21:56:31
Postat av: Ninni

Haha... Det är inget nytt sätt att skriva. Jag kunde ju bara ligga på mage, datorn stod på golvet och jag kunde bara använda en hand. Därav endast gemener.. :-) Som den lärare jag är, är jag mycket bestämd i min åsikt! En mening ska börja med stor bokstav och sluta med punkt (eller annat sklijetecken). :-)



Visst är det skoj med Anna!! Får se hur många gånger det blir bara. Hon har bara tackat ja till den här matchen, så här långt... Ses imorgon!

2009-09-22 @ 22:17:20
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: anna

Tack för stödet Åsa! Det kommer kanske bli en intressant match mellan mantorp och enkön...ping.

2009-09-22 @ 23:30:03
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Åsa

Åhhh, jag törs inte ens tänka på vad de heter där haha

2009-09-23 @ 16:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback