Här sitter jag... (Ninni)

... och gömmer mig för TVn.
Fattar inte varför jag ska kolla på de där jäkla idolauditionsen(?).
Jag mår dåligt av det!
Skäms, gör jag.
Skämskudden i ena handen, fjärrisen i andra med pekfingret fastklistrat på mute.
Men så kommer det nån som sjunger så fint så fint och då blir man glad igen.
:-)

Så har det snart gått en vecka igen.
En bra vecka, måste jag säga.
Det rullar på i skolan och det är fullt upp på kvällarna.
Kvällens gymnastikpass BRA!
Den här helgen har jag försökt att inte boka in så mycket för om det blir fint väder tänkte jag måla klart uthuset.
Men på lördag ska jag ta med mig Ragge och Joppe på utställning.
Går det bra tar det hela dagen och om det går dåligt borde det vara en kort historia.
Oavsett hoppas jag på sol och värme.
Vem gör inte det?

Åter till idol och slappandet i soffan.
Sen blir det två avsnitt av min nya favvoserie True Blood.

Ha det så gott kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Anna2

Farmor hälsar att även hon gillar serien.

2009-09-10 @ 22:09:01
Postat av: Jonas

Jag förutsätter att du sitter klistrad framför tv:n inatt när Fuglesang ska anlända till jorden igen!?

2009-09-10 @ 22:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback