Grattis pappa Jim! (Ninni)

Idag har vi haft familjesamkväm och firat pappas födelsedag.
Hurra, hurra, hurra!
Han fick cykelprytlar till sin racerhoj.
Anna tycker det är svårt att köpa present till pappa.
"Han har ju liksom redan det allra finaste man kan få. Han har ju OSS!"
Hon är rar, min lillasyster. Och väldigt ödmjuk.



Det kan ha varit extra trevligt just idag då vi eventuellt var en mer än vi brukar vara.
Kanske att någon av Kellanderdöttrarna har skaffat pojkvän?
Möjligen presenterades nämnda eventuella pojkvän, vi kan kalla honom för Petter, för föräldrarna Kellander för första gången?
Om det nu var så, blev det antagligen succé.
Samtliga Kellanders kan ha tyckt att "Petter" var väldans trevlig och hoppas troligen att de får träffa honom igen.

Men vem vet?
Det kan ju också ha varit ett helt vanligt födelsedagsfirande hemma hos familjen Kellander.
:-)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Bildbevis, tack! =)

2009-09-27 @ 19:50:24
Postat av: Auer

Grattis Jim.

Annars säger jag som Åsa, bildbevis.

2009-09-27 @ 21:30:58
Postat av: anna

Han har MIG Ninni, MIG!!!!!!!! Du är inte så svår att slå! :D

Postat av: Marcus

Imorgon händer det Anna (ville bara påminna, om du glömt). Hoppas ni får en grymt trevlig resa!

2009-09-28 @ 18:13:32
Postat av: Ninni

Men Jörgen och Åsa! Jag har ju ingen kamera längre. Den är död. Avliden. Den har trillat av pinn. Gått till de sälla fotojaktmarkerna. Annars KANSKE ni hade fått se en bild. Om det nu fanns nåt att ta en bild på... ;-)



Anna: Tack, det värmde. Verkligen!

2009-09-28 @ 20:01:37
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback