God morgon! (Ninni)

Den här veckan verkar snurra på i samma vansinniga takt som vanligt.
Fort går det - men det är ok eftersom jag tycker att jag hinner med en hel del.

Somnar tidigt på kvällarna gör jag också för boken jag läser just nu är så embarmligt dålig.
Höstoffer av Mons Kallentoft.
Jag kommer väl sisådär två sidor framåt varje kväll, sen somnar jag.
De två tidigare böckerna gillade jag och jag vill ju veta hur det går för Malin Fors.
Men språket blir högtravande och snudd på pretensiöst.
Eller så är det bara jag som är inte fattar djupet i berättelsen?
Sen är det så mycket fokus på Malin Fors tragiska liv att mordgåtan kommer i skymundan.
Men det kanske är meningen?
Who knows?
Deprimerande är den i alla fall.
Tycker jag.
Ja, ja.. I den här takten borde jag väl ha läst ut boken framåt jul nångång.
Jag har ännu aldrig gett upp på en bok och tänker inte göra det nu heller.
Vem vet? Den kan ju ta sig så småningom.

Nu blev det visst bokblogg.
Jag skulle egentligen bara berätta att gymnastikträningen igår var suverän, trots att vi inte är så många på måndagspasset. Det är två veckor kvar till fotbollen slutar för många av våra truppisar.
Ni har förvisso hört det förr, men det tål att sägas igen.
Tjejerna är fab u lous.

Och i kväll är det riddags igen!
Tisdag är veckans bästa dag.
:-)

Oj! Nu måste jag skynda till jobbet.
Ha en fin tisdag.

Kommentarer
Postat av: Lotta E

Jag har precis börjat på den första boken, som ljudbok, och den verkar ju bra så här långt :)



kram L



ps. vad snabb du var på att ta stigbyglarna... ;)



Postat av: Ninni

De första två är helt klart värda att läsa, tycker jag.



Hahaha... Jag kommer inte kunna gå på flera dagar... ;-) Men så himla roligt det var!



Kram och tack för idag!

2009-09-08 @ 21:45:01
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback