Sthlm by night (Ninni)

Självklart missade vi inte ett tillfälle att fira = dricka bubbel.
Vi kom hem ganska sent så det blev speed-piffning ihop med bubblet.
Men piffiga blev vi!



På väg till restaurangen träffde vi en kompis.


På restaurangen väntade Sara, Dennis och Fredrik för vidare firande.


Sen barhoppade vi!
Vi fick sitta helt i fred hela tiden.
Det var ingen som raggade på oss. Förstår inte det, med pinglor som vi.




Jag som hade sminkat Perelli-ögon och allt.


Sen visade Sara och jag tjejerna hur man sveper öl i Mexico.


GRUPPBILD


Sen satte vi Lotta på en pidestal.


Där fick hon sitta, till en välvillig person plockade ner henne igen.






Nu ligger Hanna, Maria och jag i sängen och slappar.
Lotta är och pysslar om Generalen.
När hon kommer hem ska vi bruncha och sen blir det att åka tillbaka till tävlingsplatsen igen.
Liveuppdatering blir det självklart även idag.
Lotta startar omkring klockan 15.
Välkomna!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad fint! Tack SARA för att du fick ner mig igen :)



Och tack allihopa för en jättebra och kul dag!

2009-09-20 @ 12:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback