Det säger jag bara.. (Ninni)

Jag tänker INTE ägna kvällen åt nån jäkla dubbad skit.
Svensk-tyska produktioner.. Då går jag hellre och lägger mig.

Idag har vi haft gymnastikträning igen.
Det är en ny träningstid och vi hade visst inte talat om det för så många gymnaster.
Det kom fyra.
Så vi var två tränare och fyra barn, två timmar i en gympahall.
Hade vi roligt tror ni?
Jajjemen. Vi rockade loss ordentligt.

Så var det måndag imorgon igen.
Hej vad det går!
Innan man vet ordet av är det väl jul och grejer.

God natt!

Kommentarer
Postat av: auer

Svensk-tyskskiten var det värsta dynga jag sett, eller rättare sagt hört. Tv-n stod på ,jag satt och bloggade och hörde eländet. Stäng av för fa-an, skrek jag så det hördes bort till travet, ungefär.

Sen skrev jag det här.

2009-09-13 @ 23:35:07
Postat av: Pelle

Vad hände sen?? Stängde nån av?? The suspense is killing me!

2009-09-14 @ 09:48:10
Postat av: Ninni

Aha.. då var det dig jag hörde igår, Jörgen. Puh, trodde att det var dags för jordens undergång där ett tag. :-)



Pelle. Man behövde inte stänga av. Tv'n självdog av att det var så dåligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback