Veckans uppdatering! (Anna)

Då blir det den veckliga uppdateringen. Det har varit full fart som vanligt!

Först var det måndag. Sant. Då var det jobb och gymnastik. Lite chips på det.

Sen var det tisdag. Sant igen. Då var det jobb och fika med Erik Qvarnström på kvällen. Det var riktigt trevligt!

Onsdag. Jobb och hundkursavslutning (som ni ju redan har sett). Jag vill berätta att jag vann själva hoppdelen men åkte dit på regelfrågor och sånt blaj, eftersom jag lyssnar lika bra som en treåring. Sen såg jag klart Spung säsong 1 på kvällen. Love it!

Torsdag. Jobb och gymnastik. Fan va bra jag tränade på kvällen. Mellan kl. 16 och 22.15 faktiskt. Jag har träningsvärk som en liten gris.

Fredag. Igår alltså. Det var jobb. Sen tvättade jag och Johanna kom till mig kl. 20 och vi såg på Idol. Tovw skulle åkt. Sen drog vi på förfest hos Danne och dom. Sen drog vi till Oskar. Sen drog vi till Hakepi, man måste ju äta lite kebab för att orka dansa. Sen drog vi till Platens och dansade som as! Sen var kvällen slut :(

Nu har jag jobbat och ska dra till Vimmerby. Ha en underbar lördag!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback