Snabbt jobbat, Anna! (Ninni)

Herregud!
Hon ligger inte på latsidan, där borta i det stora äpplet.



;-)



Idag har jag lärt mig nåt nytt om mig själv.
Igen.
Det händer ju lyckligtvis med ojämna mellanrum.
Jag, Kristin Gudrun Birgitta Kellander, tycker att det är roligt att prata inför en massa okända människor.
Trodde inte det, faktiskt, och kan inte minnas att jag har varit överförtjust tidigare.
Idag hade jag jätteroligt och tiden gick alldeles för snabbt.
Kanske för att jag pratade om så intressanta saker, enligt mig själv.
Fick ett väldigt positivt bemötande och de okända lärarna var entusiastiska och verkligen med på noterna.
Heja mig!

Ikväll är jag trött.
Det fick bli svennebanankväll med pizza och idol.
Ska försöka hålla ut tills röstningen är klar.
Sen ska jag sova...
Ända tills jag vaknar! (Nähä!!)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback