Modellhunden, del 2 (Ninni)

Gullehunden avancerar!
Här slösurfar man in på expressen.se och vem har förärats en plats på förstasidan mån tro?
Jo, Ragge Ragnarsson så klart!
Mitt bland alla viktigheter!
Expressen kan sannerligen prioritera!



Inlägget har 1 kommentar:

Sööööt-Ragge.  
Kan man kalla Erik i Idol för snygg-Erik, tycker jag att vi kan kalla Ragge för Sööt-Ragge. Han är helt underbar, skulle gärna ha en likadan. Det blir snart en sötnos hemma hos oss också, jag längtar såååå.
Inskickat av Marie-L kvinna 63 år från Stockholm


Gulliga Marie-L 63 år från stockholm.
You made my day!

För vilken dag det har varit! Försov mig imorse (Vilket är en egen liten historia, men jag fick stress-åka till jobbet imorse med gårkvällens hårinpackning i håret... såg ut som ett smörpaket. Utan papper, alltså.), flera utvecklingssamtal och så föräldramöte på det. Lyckligtvis hann jag stressa hem och duscha ur hårinpackningen innan föräldramötet... Det är väldigt skönt att Anna och jag har varandra. Det är liksom så mycket lättare att möta föräldrarna när man är två.

Sent blev det i alla fall, så nu ska jag sova. Och imorgon ska jag inte vakna klockan halv fem, vara vrålpigg, läsa en halvtimme för att sen somna om och inte vakna av väckarklockan.

God natt på er!
(Ragge hälsar att han inte hälsar. Han har fullt upp med att besvara fan-mail.)

Kommentarer
Postat av: S

Ragge är KUNG!

Voff Voff Voff!

istället för hurra, hurra, hurra.

2009-10-22 @ 16:25:47
Postat av: Anna2

Ja, det är verkligen tur att vi har varandra. Föräldramöten är ju inte det bästa jag vet men med dig så går det som en dans.

2009-10-22 @ 19:34:22
Postat av: Ninni

S: Nu hoppas bara kung Ragge på att träffa en liten prinsessa. Men det borde ju inte vara några problem nu? Lite hett hundhångel, sen är hans liv perfekt. Och kanske lite extra mat också...



Anna2: Så mycket roligare vårat jobb är när vi har varandra! En dag kvar nu... Sen blir det välförtjänt ledighet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback