Men! (Anna)

Nu klagade jag ju lite i det förra inlägget, men om man bortser från mina extrakilon och andra utseendedefekter är fan mitt liv perfekt!!! Jag skulle inte vilja byta det mot nån annans. Jag har Johanna, min bästis och massa andra galna vänner som är som oss och därför gör vi alltid roliga ocg galna saker, jag har Perra (även om mitt liv var helt fantastiskt utan honom också, jag står fast vid att man inte behöver nån kille för att ha ett perfekt liv!), Ninni den bästa systern (och mamma och pappa är ju de bästa också!), gymnastiken och Sportif - världens bästa jobb och Pelle är ju världens sjystaste chef och Frida är svinkul att jobba med och alla gymnaster är världens bästa barn, det är fest varenda helg och fullt upp i övrigt. Plus att jag har åtta miljarder par skor att välja mellan varje dag. Det har vart den bästa sommaren ever! Jag älskart. Mitt liv är en saga! Jag bockar och bugar för det.

Okej då, det är lite tråkigt att det ska bli höst och vinter. Men snart är det vår. Jag är positiv!

NU ska jag spela gitarr.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Åh... Nu blir jag RÖÖÖÖRD! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback