Inget att hänga läpp för... (Ninni)

Anna är fortfarande sjuk, men kom ändå upp en sväng till träningen idag.
Hon ville berätta de UNDERBARA NYHETERNA!
Airflooret kommer redan imorgon!
Vi är så lyckliga.
Förhoppningsvis är det här de bästa 62 000 vi någonsin har spenderat!
Tjejerna blev så glada att det lät som om Idol-Ola hade konsert i gymnastikhallen.
Och Ebba fällde nästan en tår, fast hon inte ville erkänna det själv.
Så på söndag blir det två timmar enbart air floor träning!

I alla fall, när Anna ändå var där kunde hon ju inte låta bli att hjälpa till med lite passning.
Det borde hon så klart inte ha gjort för vissa straffar gud omgående.
Ellen kraschade in i Anna när Anna skulle passa hennes flickis och blodet började omedelbart spruta.
Först verkade det vara en tand som rök, men så var lyckligtvis inte fallet.
En rejäl fläskläpp var dock ett faktum.

Efter träningarna åkte jag ner till Anna för att kolla läget.
Då såg hon ut så här:



Och då hade ändå svullnaden gått ner. Mycket.
Så ni kan ju tänka er hur hon såg ut tre timmar tidigare!
Lite som en tapir, eller vad de där roliga djuren heter.



Bra att Perra var där och pysslade om Anna-kraken.
Fast jag gissar att det inte blir så mycket pussande...



En bra sak med Perra är att han är kung i köket.
Det visste han inte om själv.
Jag blev bjuden på ypperligt god lasagne när jag ändå var där.
Sånt gillar jag!



Stort tack till Emma och Elin som idag har varit assisterande tränare.
Mycket bra jobbat!

Nu ska jag åka och hämta Malin vid tåget.

Kram på er raringar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Stackars Anna! Tur att allt klär dig ändå;)

Tack Ninni du är världens bästa!

Hade varit väldigt långt att gå ikväll utan dig! Men jag hade reflexvästen i handväskan:-) ha ha!

2009-10-22 @ 22:18:29
Postat av: Anonym

Stackars Anna! Tur att allt klär dig ändå;)

Tack Ninni du är världens bästa!

Hade varit väldigt långt att gå ikväll utan dig! Men jag hade reflexvästen i handväskan:-) ha ha!

2009-10-22 @ 22:19:35
Postat av: Jonas

Blev det en sådan smäll att du var tvungen att nita ihop överläppen Anna? ;)

2009-10-22 @ 23:45:25
Postat av: frida

två funderingar:



1. klöser anna sig själv i magen på bild nummer två?



2. var måltidsdrycken Listerine?



puss & kram!

2009-10-23 @ 13:03:53
Postat av: Anna H

haha nu är det bara underläppen kvar anna! :P

airfloor kommer att äga! :D

2009-10-23 @ 16:09:16
Postat av: Anonym

Tandkrämen redo!

2009-10-24 @ 00:49:21
Postat av: anna

Haha, du kan ju fixa underläppen åt mig imorn då Anna! :)



Till MAlin vill jag säga tack. Silikonläppar är alltså något för mig?

Till Jonas vill jag säga ja, det är sant, de fick nita ihop mig, jag lät Sofia och Juli, sex år, sköta det jobbet och det blev riktigt snyggt!

Till Frida vill jag också svara ja, på båda frågorna. Dricker inte du Listerine till MAten??? Det ger allt lite extra mintig smak...

Postat av: Hanna K

Jag brukar ha Listerine i maten så jag slipper borsta tänderna efteråt. Tidseffektivt!

2009-10-25 @ 19:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback