En av mina bästa ordvitsar EVER ! (Anna)

Idag har jag skrattat åt mig själv igen. Lite mer än vanligt faktiskt.

Konversation på jobbet:

Man som vill sälja push-upkalsonger till oss:
-Är ni intresserade (osv osv....)?
Frida:
- Nja, våran chef är inte här idag, du får ta det med honom.
Man:
- Jaha, vad heter er chef då?
Frida:
- Per Valsinger. (Och samtidigt ger hon honom Pelles visitkort.)
Man:
- Perfekt.
Jag:
- Nej, Per Valsinger.....

Fan va bra alltså. Tyvärr förstod inte kalsongmannen skämtet bara. Men jag skrattade för två.

(Jag vill förklara då så att alla andra fattar förresten, som att han trodde att Pelle hette Per Fekt... Hahaha....)


Nu har jag gjort så jäkla mycket gymnastik att jag kommer somna som en gris. Planerat alltså. Jag är för tjock för att orka röra på mig ens... Sov så gott!!!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Thats solid wordplay!

2009-10-28 @ 11:43:08
Postat av: S

hette han inte Per Kallsingar?

2009-10-28 @ 15:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback