Då så... (Ninni)

Nu har jag nästan pusslat ihop spillrorna av mig själv och har lyckats ta mig upp från liggsoffläge till sittsoffläge. Heja mig!
Ska till och med försöka hänga med på den inbokade vinprovningen ikväll.
Dock får det bli att spotta (alkoholmissbruk?) och istället svälja mina dundertabletter.

Eftersom det senaste dygnet har tillbringats hälften i bomullsfluffshuvud och hälften i helvetet finns inte mycket att rapportera.
Skulle isf vara att jag tyckte Rabih var kass i Idol igår. Men eftersom hans insats höjs till skyarna är det väl mitt musiköra som det är fel på? Kanske stigbygeln? Eller beror det på fluffmedicinen?

Lotta ska däremot höjas till skyarna! Hon har stått för en fenomenal insats borta i Helsingfors genom en fin andraplats i dagens kür.
Vi gratulerar och gör vågen här i soffhögkvarteret.

Nu: Mot duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback