Baciller!! (Ninni)

Jämmer och elände!
Per är sjuk!

Nu undrar ni säkert vad det är som är så märkvärdigt med det.
Det ska jag tala om.
Per blir aldrig sjuk.
Punkt.
Han är den friskaste personen i världshistorien.
Han har inte varit sjuk på ca 10 år.
Han skulle kunna slicka på alla rulltrappehandtag i tunnelbanan i London utan att bli sjuk.
Han skulle för fasen kunna jobba på dagis utan att utveckla ens den minsta lilla snorighet.

Min man är ett fort med högsta säkerhetsnivå.
Ingenting tar sig igenom det försvaret.
Men nu har det alltså hänt till sist.

Det är synd om Per men min oro är främst av egoistisk karaktär...
Vad är det egentligen för superbaciller som har lyckats bryta sig igenom Pers immunförsvar?
Måste vara extremt farliga bassilusker, i alla fall.
Kanske svinis?
Och om stackars Per nu är sjuk, hur jävla jättesjuk kommer jag då att bli?

amagsjuk.jpg

Bäst att ta en whiskey (eller tre) innan jag går och lägger mig.

Kommentarer
Postat av: Karin Landberg-Karlsson

Stackars, stackars Per. Hoppas att du klarar dig. Kram

2009-10-31 @ 19:07:51
Postat av: Lina

Till Anna: Jag tror det är cirka 22mil till Linda så kanske att det blir max 500kr att åka bil och tåget eller bussen blir nästan det dubbla tror jag när man är två + att man får betala en slant i både tid och pengar för att ta sig från T-centralen till Haninge med.. Synd att du jobba så länge bara, men det tar ju inte så lång tid till Stockholm så vi hinner ju fram till festen börjar =)

Postat av: Alexandra

stackars Per, gänget i Fiestad hälsar o vill att han ska krya på sig!

2009-11-02 @ 13:14:43
URL: http://fiestadfogegard.blogg.se/
Postat av: Ninni

Tack ska ni ha Karin och Alle. Nu har han kryat på sig lite. :-)

2009-11-02 @ 23:05:26
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback