Trööööötttttt (Ninni)

Tänkte egentligen bara säga hej.
Hej.
Är så trött att ögonen går i kors...

Fullt upp på jobbet idag, och sen en hel del arbete kvar att ta tag i när jag kom hem ifrån gymnastiken.
Per roade sig med att leka med kopiatorn under tiden som jag jobbade.



Frågan är om Ragge var lika road?

Ragge har för övrigt genomlidit den stora hösttvagningen idag.
Dusch, och så lite lusmedel på det.
Misstänker att han har fått loppor igen som han håller på och krafsar.
Plus att jag är lite kliig och prickig.
Man vet ju aldrig vad den där byrackan drar med sig hem...

Knäcken igår blev superb.
Den stelnade förvisso aldrig och papprena lossnar inte - men god blev den!
Men om man förvarar den i frysen tills den blir hård, och sen är väldigt snabb att dra bort pappret, så är den nog näst intill perfekt.

Nu ska jag sova gott.
Hoppas ni får göra det samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback