Svinigt värre... (Ninni)

Dagens svin 1:
Se hela bilden







Vildsvinen. Jag gillar dem verkligen inte! Nu har ett gäng av dem bestämt sig för att flytta in i vår lilla skog. Jag vill vräka dem omedelbart! Ragge och jag har en lagom lång (kort?) runda här ute men nu vet i fasiken om jag har lust att gå den nåt mer. Det är möjligt att de är skygga och så där, men jag har ingen lust att riskera att träffa på dem här ute med de där stora äckliga vassa tänderna. Arga är de också. Har jag hört. 

Dagens svin 2:



En liten spruta. Nu hoppas jag slippa knorr. Ragge verkar dock redan ha drabbats. Lillknorren...



Ha en riktigt trevlig tisdagskväll!
:-)

Kommentarer
Postat av: Cici

Till Anna. Spana in den här länken.



barkervisaruppsina_tatueringar" rel="nofollow">http://www.posh24.se/travis_barker/travisbarkervisaruppsina_tatueringar

2009-11-24 @ 22:20:31
Postat av: anna

And I did! Shit vad jag tycker att han är snygg alltså!!! Tack så mycket. Puss och kram.

2009-11-28 @ 15:41:05
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback