Städa städa varje fredag o så varje jul.. (Ninni)

.. för det tycker jag är kul.

Fast det är varken fredag, jul eller särskilt kul.
Riktigt skittråkigt är det faktiskt, om jag ska vara ärlig.
Men det måste göras och efteråt känner man sig ju så nöjd.
Jag kör lite med Per också..
Domderar och delegerar.
Han får göra det tråkigaste så gör jag det som är lite mindre tråkigt.
Det kallar jag teamwork!

Igår kväll var vi på Tapas och åt, hör och häpna!, tapas.
Syrran, Malin, Jens, Lotta, Dennis, Sanna, Per och jag.
Jag kan nog inte minnas när jag var så flamsig senast.
Herregud! Ett halvt glas cava och sen var det kört.
Ett resultat av en mycket hektisk vecka kanske?
Vi skrattade oss igenom hela kvällen och det var nog precis vad vi alla behövde.

Om en stund kommer några tjejer hit för uppvärmning inför kvällen.
Det är "tjejfest" i Östra Tollstad.
60 kvinnor i varierad ålder ska roa sig.
Per vill att jag tar med en decibellmätare till de vetenskapliga studier som han ägnar sig åt.
Jag tror inte att det är någon idé eftersom endast hundar och fladdermöss kan uppfatta min röst då jag blir exalterad.

Trevlig lördag alla glada.
Ni andra också, förresten.


Kommentarer
Postat av: Hanna Kruuse

Ha en jättefin lördag o söndag du också!!!



Kram fr Sthlm

2009-11-07 @ 18:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback