Solen sken en stund idag! (Ninni)

Det missade ni inte, va?
Om ni råkade blinka just då, eller missade det av någon annan anledning, så såg det ungefär ut så här:



Härligt!

Nu är det dags för gymnastikträning.
Jag är passiv tränare så Anna och tjejerna får köra passningen själva.

För övrigt tänkte jag nog adventspynta lite ikväll.
Då kanske inte mörkret känns så överväldigande längre.
Hoppas jag..

I helgen händer det roligheter!
Jag och Lotta ska upp till Hanna i sthlm.
Lördagen är just nu helt öppen.
Söndagen ska spenderas i Globen där vi ska avnjuta hoppning och dressyr i världsklass.
Tror också att det händer lite andra skojiga grejer som jag återkommer till längre fram.
;-)



Så.
Mot gympan!
 

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag måste missuppfattat det hela, jag trodde ni skulle upp till mig! :)

2009-11-26 @ 22:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback