Nej, jag kommer inte på nån rubrik (Anna)

I helgen har jag vart på Rookiefestivalen i Hultsfred med Johanna, Perra och Linus. Fina fisken alltså. Kuligt.














PARTYSODA!!!

Ja det får bara bli lite idolbilder på oss helt enkelt. Ja är inte tillräckligt rolig för att komma på nåt att skriva idag. Shit vad tråkig jag är! Skjut mig!

Nåja, nu är det snart helg igen. Yäy! Jag har inga speciella planer än så länge, det känns konstigt. Men jag vet att jag kommer ha häcken full som vanligt. Härligt.

Nä, litte film på det kanske... Och jag får inte glömma ta min antibiotika!


Kommentarer
Postat av: Tania

Lördag är det ju rail jam på trädgårdstorget och sen efterfest på platens, kommer nog vara sjukt kul folk och MYCKET folk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback