Mot sthlm! (Ninni)

Nu är det strax dags att bege sig upp till hufvudstaden. Så skoj det ska bli!

Dessvärre (för mig.. högst positivt för min plånbok..) så uteblir shoppingen eftersom jag fortfarande är lite rörelsehindrad. Springa mellan butikerna och trängas med en miljard människor är jag inte riktigt redo för än. Dessutom drömmer jag mardrömmar om att någon ska råka armbåga mig i magen.

Ikväll ska Lotta, Malin, Dennis, Fredrik, Linus och jag till La Dame Noire och äta lyxig och god mat. Kan inte bli annat än toppen med det fina sällskapet! Hanna är på möhippa idag så vi får väl helt enkelt klara oss utan henne. Imorgon ska hon och Jonas däremot med till globen. Wiiee, vad skoj det ska bli.

Igår adventspyntade jag i all stillhet här hemma. Åt en eller annan skumtomte och nynnade på julsånger. Älskart! Det blir så mysigt och fint. Och ljust!


Kommentarer
Postat av: Linnéa Robertsdotter

Åh en liten gymnastik blogg, jag gillart ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback