Jobbig natt... (Ninni)

Inatt har jag haft fullt upp.
Blev nämligen tagen som gisslan på ett flyplan.
Varför minns jag inte riktigt, men det hade med en rosa överstrykningspenna och läsinlärning att göra.

Ridningen igår var super!
Fick Pelleplutten igen och det är ett sant nöje att rida honom.
Man blir glad i hela kroppen!
Det händer nåt hela tiden och igår gick han riktigt fint.
Det är så skönt att åka till stallet när man har så här mycket att tänka på för man kopplar liksom bort allt det då.
Fast det mest anmärkningsvärda var nog ändå att Pelle fes en fis som räckte nästan hela långssidan.
Måste väl ändå vara någon form av rekord?
Hade jag haft bevis hade jag kontaktat guiness.

Vår elevens val-vecka rullar på.
Matten och engelskan är avklarad och idag är det svenska som står på schemat.
Det har varit väldigt lyckat så här långt.
Annorlunda och kuliga uppgifter som eleverna verkligen har gått igång på.
Precis vår tanke, alltså.

Nähä.. Lite corren och sen är det väl dags att dra iväg...
Ta det lugnt där ute.
Och se upp för ondsinta flygplanskapare!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback