Hoppsan! (Ninni)

Det var ju inte alls meningen att det skulle bli en bloggpaus.
Men ibland blir det inte som man tänkt.
Jag har ägnat mig åt annat och haft annat att tänka på, helt enkelt.

Och så har skolan börjat igen.
Det tog emot att kliva upp imorse, men nu är jag igång och på g igen.
Innan man vet ordet av är det väl dags för jullov.

Som ni märker har jag inte så vidare värst mycket av intresse att förmedla idag. Heller.
JO! Vi hade en helt underbar lördag ihop med Jonas och Hanna.
Hela dagen och nästan hela natten ägnades åt flams, trams, viktigheter och annat härligt.

Måndagseftermiddagen har ägnats åt nämnd.
Här är en idolbild på några av oss in the allians.


Från vänster:
Kerstin (c) (även Klämmans suveräna skolsyster)
Gottfrid (1875-1940)
Anna (fp) ordförande och stridspilot
Maj-Lis (1920-?)
Lars (kd)

Gottfrid och Maj-Lis tillför inte så mycket, tyvärr.

Ja.. Det får väl vara allt för idag, då.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Åsa

The aliens menar du va;-) hihi

2009-11-03 @ 20:41:07
Postat av: Anonym

Jag som nyfiket gick in för att se vad ni gjorde i lördags och så tar du paus. Jag protesterar. Jane

2009-11-03 @ 21:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback