Här är vi faktiskt lika! (Anna)

Ninni och jag är ju som bekant syskon.

En del säger att vi inte är ett dugg lika, förutom att vi har ljust hår. Det är mest de som känner oss. När man lär känna folk blir de ju inte så lika. Ni fattar va jag menar va?

Men många, många, många, många! har väldigt svårt att se skillnad på oss, inklusive vår egen farmor. Jag får ofta frågan vem jag är av syskonen. Typ "är det du som är gift?" eller "är det du som är fröööööken?". Nej nej, får jag svara då.

Själv ser jag det inte såklart. Ninni har ju inte ett långt hästhuvud, enorma framtänder och gråblek hy. Men visst är vi allt lite lika här?


(Förutom att jag ser lite trött ut....)


Kommentarer
Postat av: Jonas

Anna är du till höger eller vänster? Bloggen skulle kunna heta Kellandertwins!!

2009-11-13 @ 21:14:51
Postat av: Ninni

Haha! Ja, här är vi faktiskt lika!

Jag får väldigt ofta frågan "Visst är det du som är speaker på handbollsmatcherna?" Men så fort jag svarar förstår folk att så inte är fallet... ;-)



Och Jonas, enligt Corren ÄR vi ju faktiskt tvillingar. Och allt som står i tidningen är sant!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback