Hallå där - kött och blåbär (Ninni)

Idag har vi haft gymnastik.
Som vanligt, alltså.
Nedräkningen till tävlingen har börjat.
T-minus 7 dagar.
Idag körde vi hårt med tjejerna, men på måndags- och torsdagsträningen i veckan ska vi mest lattja och ha riktigt skoj.
Ett genrep ska vi väl köra också iofs.
Ett litet orosmoln är dock att de flesta av tjejerna ska ta svinissprutan på fredag.
Vi hoppas att det blir biverkningsfritt!

Igårkväll kom Anna hit.
Vi åt kebab och hade kul, alla fyra. (Anna, Per, jag och finnen.)
Anna var precis som jag inte på topp direkt, men vi har alltid roligt när vi umgås.

Nu dricker jag glögg och syr korsstygn.
Kors i taket, får man säga om man vill vara ordvitsig.
Det är en julklapp till lilla farmoren.
Och snart kommer Anna och Perra hit.
Då är det tänkt att vi ska koka knäck.
Vi får väl se hur det går...

Man kan allt säga att vi har tjuvstartat julen här i Karlsbo.
Hej på en stund.

Kommentarer
Postat av: Hanna K

Åh nej! Jag tog svinissprutan förra veckan på onsdagen och hade ont till lördag. Det gick inte ens att sova på den sidan onsdag-, torsdag- och fredagkväll. Men jag är ju i och för sig lite äldre och skröppligare än era små stjärnskott. Lycka till! Jag håller tummarna som bara den.

2009-11-15 @ 19:28:03
Postat av: Jonas

Tjuvstartat, det är väl det minsta man kan säga... Hoppas inte er jul tar slut innan vår jul har börjat! :)

2009-11-16 @ 21:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback