Ett inlägg om ingenting (Ninni)

Så fort jag klickade på skapa inlägg kom jag på att jag har absolut ingenting att skriva om.
Kul för er, va?
Nu tror ni kanske att det är precis tomt i huvudet på mig men det är faktiskt tvärtom.
Snarare är det sprängfullt.
Undrar hur mycket som har försvunnit för att allt det där nya ska få plats?
Antagligen lite fler historiska årtal.. (De finns ju inte kvar i huvudet längre! Vad är det om? Är det åldern? Fast vad är den kunskapen värd egentligen? Bortsett från när man spelar TP?)
Hursomhelst, det är inte något av särskilt spännande karaktär som snurrar runt i skallen.
Typ bara jobb.
Men snart blir det nog lite lugnare.
Hoppas jag.

Äh, jag drar till stallet i stället.
Men först ska putsa mina stövlar tills man kan spegla sig i dem, samtidigt som det får bli en kopp te och klurerier på vissa funderingar...

Hej hopp!

P.s. Grattis i efterskott till käraste kollegan Anna (känd som Anna2) som fyllde år i går.


Här svingar vi bägare, Anna och jag.
:-)

Kommentarer
Postat av: Anna2

Tack vännen, tycker dock att den bilden är hemsk... fast vi hade otroligt roligt. Kram

2009-11-10 @ 18:35:12
Postat av: Ninni

Skoj var ordet, sa bull! Och jag tycker du är fin på bilden! Kram

Postat av: millie

var med och tävla för att bli veckans blogg!

gå in påhttp://ttypmilie.blogg.se och anmäl dej :)

2009-11-11 @ 07:28:09
URL: http://ttypmillie.blogg.se/
Postat av: S

inget fel på den bilden!

2009-11-14 @ 16:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback