Tisdag i Rappestad (Ninni)

Hoppning igår!
Love it!

Min fan club var med och det kändes fint.
Ragge följde nog mest med för att kunna ragga på Tilia. De är numera vänner på facebook och Ragge verkar ha lagt in en seriös stöt. Vi får väl se hur romansen utvecklar sig...

Jag red Nico och efter att har ridit Pelé är det lite som att rida en finlandsfärja.
Så känns det i alla fall.
Inte så snyggt eller men jävligt kul!


Här är min ridfröken.


Jag hade glömt min säkerhetsväst och fick låna Lottas.
Därmed drabbades jag genast av en obehaglig flashback.

När jag var i tio-årsåldern och nyss hade börjat tävla i fälttävlan fick jag låna min vän Hannas skyddsväst. I terrängen startade jag så att jag skulle hinna i mål en stund innan Hanna och att hon skulle hinna få tillbaka skyddsvästen av mig. Tyvärr trillade jag av i vattengraven, som på den tiden mer av en lergrav... Hanna var inte överlycklig när hon tvingades ta på sig en dyngsur och äckellerig skyddsväst strax innan sin start.

Den här gången slapp jag i alla fall trilla av och det var tur för det är ganska långt ner till backen när man sitter på Nico.


Som ni ser.. Han är ganska stor.


Fröken panelhöna?



Det här är väl ändå lycka för en liten hästtjej? Att få borsta och pyssla med en liten shettis.

Och nu är jag visst sen till jobbet. Igen...

See ya!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahahahahahaha!!!! Ironi om jag hade ramlat av när jag lånade Evas väst förra året - i och för sig gjorde jag ju det, men inte i vattnet.

:-)



Kram kram kram

2009-11-04 @ 08:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback