Är du skrockfull? (Ninni)

Folk vill att jag ska uttala mig i den ena viktiga frågan efter den andra...




Hahaha..

Anna och jag diskuterade detta.

Ninni: Jag är inte skrockfull men trots det gör jag en del saker som en skrockfull person gör. Typ lägger inte nycklar på bord och går inte under stegar. Även om jag inte tror nåt ska hända. Man vill ju inte utmana ödet, liksom.
Anna: Äh, trams. Jag lägger alltid nycklar på bord och sånt. Och titta på mig?
Ninni: Ehh.. Anna? Det är ju det jag gör.
Anna: ...

Hon borde lyssna på sin storasyster och förebygga alla konstigheter med lite skrockfulla handlingar. Det kan ju aldrig skada, eller hur? Då kanske det blir lugnt på brutnaben-försvunnanycklar-stulnacyklar-
fläskläpps-försvunnaväskor-underligabilfel-kroniskasjukdomar-
lårkake-sönderslitnamuskelfästen-fronten.

Kommentarer
Postat av: S

skrock är bra.

om man går under stegar kan nån som står uppe på stegen tappa nåt i skallen på en.

om man lägger nycklar på bord kan man glömma dem där.

det är bättre att ha dem i fickan.



det finns en anledning till all vår skrock.



tror jag!

(var tvungen lägga till det. annars händer nåt hemskt)

2009-11-14 @ 16:52:36
Postat av: Anonym

världens sötaste fröken!

2009-11-14 @ 20:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback