En helt ovanlig tisdag (Ninni)

Här sitter jag och äter äter ahlgrens husvagnar.
Det vill säga de som finns kvar efter att ragge fick tag i påsen.
Men det gör inget för de var rätt så äckliga.

Nonsens-blogg idag?

Jag har i alla fall varit vuxen två dagar i rad.
Politik och möten.
Och besparingstider...
Ska bli skönt att komma tillbaka till jobbet igen imorgon.

Idag har jag för första gången fått lite panik över bröllopet.
Mamma Eva var den som fick ta smällen.
Hon har nu hämtat sig något och mår efter omständigheterna väl.

Någon som inte mår väl är min stackars gulle-farmor.
Något som jag inte kan förstå är varför vissa läkare är så mesiga med att skriva ut smärtstillande till gamla.
Vad är det att huttla med, liksom?
Varför ska någon behöva ha jätte-jätteont - när det finns hjälp att få?
Jag hoppas att hon kryar på sig.


Fin-farmor, jag och bästa morfarn.

Kommentarer
Postat av: morfar

Jag vet att det är mycket nu, men snälla, kom igen nu tjejer och blogga på. Bara lite.

2009-05-10 @ 19:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback