Sanningen! (Anna)

Sanningen är den att jag inte är så sugen på att blogg längre. Jag har frågat Ninni om vi inte ska lägga ner bloggen, men hon vill fortsätta. Så det får bli hon som bloggar mest. Jag har ingen lust just nu.

Förövrigt har jag haft riktigt fina dagar! I torsdags var vi på fest hos en kompis till Tania. Det var askul. Jag och Johanna tog jättemånga fula bilder (de finns på facebook). Vi sjöng och satt vid en eld och allt var skitkul verkligen. I fredags var det ledigt, jag följde med Johanna som är fotograf på riktigt, på TV4 bland annat, och hon tog coola bilder. Sen grillade vi på kvällen och spelade tevespel. Igår jobbade jag ju på dan, sen på kvällen var jag, Johanna, Frida och Tania ute. Vi var faktiskt både på Platå och Platens. Jag gillar ju Platens mer alltså, men Kribba och Mattias spalde ju bra musik på Platå :) Det var kul att dansa iallafall, och det gjorde vi (jag, Johanna, Tania) ända tills stängning. Idag har jag sovit till klockan tre och sen gjort inget typ. Det är så lyxigt! Jag har gjort ungsfalukorv och potatismos, sett på teve och kört facebbok. Kul va?













Godkväll på er!

Kommentarer
Postat av: Sanna

MEN! Anna du skriver ju så bra och roligt, sluta inte! Jättefina bilder :)

2009-05-04 @ 19:30:42
Postat av: Lotta

Nej Anna du får inte sluta blogga!!! Er blogg är ju den bästa ju :)



Postat av: Anna

Åh tack! det värmer, För er två ska jag försöka härda ut då. ;)

2009-05-04 @ 21:41:42
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Lotta

Bra, tack! kram

Postat av: Uffa

Vore tråkigt om ni slutade blogga så fortsätt gärna :)

De svart/vita bilderna var grymt snygga!

2009-05-05 @ 20:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback