Nämen, en tjuv! (Anna)

Idag har vi blivit bestulna på ett par skor på jobbet. Jo visst, jag har fått polisanmäla och kolla övervakningskamera och varit ganska viktig faktiskt! Det förmodligen drogpåverkade tjuven kan dock inte vara så nöjd med sitt sjtäleri. Han snodde en vänstersko i strl 41 1/3 och en högersko i 43 1/3 och såvida han inte har väldigt konstiga fötter kommer han ju inte kunna använda dom! Ha! Det tråkiga för oss är ju att det nu är två par skor som inte går att sälja, så att säga.

Förutom det, och att pappa kom förbi, hände det inte så mycket på jobbet. Nä, jag gick inte alls in och gömde mig i pentryt och blev röd i huvudet och 14års-fnissig, var har ni fått det ifrån???

Nu ska jag åka och träna. Det är sista veckan på Nikegymnasterna. Först ska jag äta ägg. Mmm gött.

Det var nåt annat också men det har jag glömt.

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Johanna Könsén

Haha näe det är det inte, bara kul.

2009-05-05 @ 21:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback