Modevisning (Anna)

Ikväll har kag varit med Alle (som värsta högstadiebarnen!). Vi har rensat hennes garderob litegrann. Alle har så sjukt mycket kläder. Om allt är snyggt låter jag er bedömma. Vem minns inte dessa pärlor från våran fantastiska gymnasietid (ja och kanske faktiskt även från högstadiet så....)?


Favoriten! Fisklinnet. Men är det inte lite kort? Gick visådär eller hade vi sjukt höga byxor oxå?


Det här var en riktig favvo oxå, den hade Alle köpt i Polen. Jag vill dock meddela att Alle inte brukar se ut som en rumpnisse. Bad photografer....



OH MY GOD! Skinnlinnet. Det här har blivit väl använt, det kan jag lova. Vem minns inte lack- och läderfesten tillexempel? (Inte jag, jag hade druckit lite mycket???)



Det här kan väl inte ens kallas för linne???


Sen hittade Alle en läderrock! Jovisst! Hon påstod att hon inte hade använt den men jag tror att det är den hon har haft på sig när hon vart ute och blottat sig!


Nån liten vinröd läderhistoria hade hon också. Jag tyckte det passade bra ihop med en bakåframvänd keps. Nja....


De här skorna fick Alle av mig när hon fyllde 18. Det var ju sex år sen det. Men de är henne väldigt kära än. Bra present!

Stort tack till:

Fotografer: Alle och Anna
Hårstylist: Regnet
Stylist: Regnet
Kläder från: Alle

Tack till alla som hjälpte oss på denna stora dag. Vi hoppas att vi inte kommer bli högfärdiga nu när våran madellkarriär tagit sån här sprutt, men i så fall är det ju bara för att vi är lite bättre än er.... Glöm inte det.

HÄJ HÄJ på er!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Efter dessa bilder så kommer alla vilja ha oss som modeller, något man får ta när man är för snygg =)

kram på dig!

Postat av: Anna

Förresten är det nån som har ändtarmsbesvär så kan ni läsa annonsen nedan....



(Tack Alle (utan de besvären) för idag! Puss)

2009-05-28 @ 22:38:19
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha vad snyggt :D

2009-05-28 @ 22:56:42
Postat av: Jonas

Vet inte vad som var snyggast, ni eller kläderna...?? Hoppas ni inte blir alltför högfärdiga när ni fått modellkontrakt!! :)

2009-05-28 @ 23:43:48
Postat av: Anonym

Ärligt talat droppa brillorna. Det ser ju förjävligt ut! Passion before Fashion.

2009-05-29 @ 06:40:57
Postat av: Anonym

Av alla dessa hemska toppar och det är glasögonen som ser förjävliga ut???????????????

2009-05-29 @ 09:47:01
Postat av: Anonym

hahaha

2009-05-31 @ 18:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback