Malin Edborg! (Ninni)

Kommer du ihåg?



I mars -05 var vi på Chester University. Det var en del av lärarutbildningen i engelska.
Vi bodde så vidrigt, föstår ni. Jag kan drömma mardrömmar om det än idag.
Det var ohyra och kallt och allmänt äckelpäckligt. Dessutom flagade färgen i taket så att man vaknade med färgsmulor i ansiktet om morgnarna. Vet inte om det säger mest om mig eller universitet, men det jag minns bäst från den där veckan (bortsett från hur mycket vi skrattade!) är hur äckligt det var. Blä!

Jag hittade den här gamla skivan med bilder från Malin när jag städade.
Sånt är skoj!
För vi hade faktiskt en väldigt rolig vecka.


Pubmiddag!


Gabriella och Malin.


On tour in Wales. Eller som vi brukar säga: Nanananaaaaa


Det där hemska rummet igen.. Vi försökte förtvivlat piffa till det med tjejgrejer.


Pass på! Ett bildbevis på att jag faktiskt har haft tandställning. Om ni slutar kolla på de ofördelaktigt sittande byxorna så se man faktiskt metallen mellan mina läppar. Sexy!

Annars var jag duktig på att dölja det!
Kolla här!


Ingen ser tandställningen!


Här döljer jag tandställningen bakom en scones. Man får ta seden dit man kommer.


Här kör jag den gamla traditionella titta-bort-manövern. Observera att personen i bilen vinkar - fast jag kan garantera att jag inte kände personen i fråga. De är trevliga, de där britterna!


Här misslyckas jag. Jag kniper febrilt ihop munnen, men ändå letar sig lite ståltråd ut. André och Adisa gör sig å andra sidan väldigt bra på bild!

Jaha. Det blev lite nostalgi från pluggtiden.
Härligt.

Jag hade ju lovat lite bilder här hemifrån men nu är det nästan mörkt så ni får hålla er till i morgon.

Trevlig söndagkväll på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan du inte lägga ut en bild på tandställningen, snälla? Jag tror att många vill se det!

Postat av: Jonas

Ja, vi sitter o väntar!

2009-05-18 @ 20:19:38
Postat av: Anonym

Ge oss tandställningen!

2009-05-29 @ 09:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback