Måla, måla... (Ninni)

Det är en underbar dag idag.
Vi grejar i trädgården.
Per snickrar, jag målar, Ragge dåsar i skuggan och om en stund är det dags att tända grillen.
Var tvungen att gå in en stund för det känns som om jag håller på att bränna mig.

Imorse klockan 9 var jag och manikyrerade om mina naglar.
Det blev inte bra sist så jag fick det omgjort.
Men nu har jag fått målarfärg på de f.d. fina naglarna.
Tror inte att det är nån bra idé att använda lacknafta på dem..
Det där med målade och piffiga naglar är verkligen inte min grej.

Nu ska jag ut i solen igen!
Hoppas att ni alla har en fantastisk fredag!


Kommentarer
Postat av: Åsa

FÖRST fina naglar, SEN måla, hur såg logistiken ut då?? Undrar hur du har lagt upp Dagen-som-kommer-inom-kort....

Kram :)

2009-05-02 @ 21:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback