Ett inlägg om igår kommer imorgon! Eller nåt sånt... (Anna)

Igår var det en riktigt roligt kväll. Iallafall tills vi åkte hem, vilket var lite för tidigt. Men jag bloggar om det imorgon, det är ju så segt att lägga upp bilder! Tar ett år per bild typ.

Idag har det varit en riktigt fin dag, eller hur alla kära läsare?? Jag har varit hos Ninni och Per sen klockan elva ungefär, med undantag för när jag cyklade hem till mamma och pappa och fick lunch. Nu har jag bränt mig litegrann. Men sånt händer. Och ja, jag fick i Ninni i poolen tillslut!


Åh så härligt!

Nu ska jag bara skriva om en sak som jag ofta tänker på. Det är det här med våran toalett i affären. Det händer ju ganska ofta att folk frågar om de får låna toan. Jag vill helst säga nej, men det kan man ju inte göra så man får säga JA och hoppas att det bara är kissning som är anledningen. MEN. Vi har lysknappen ganska långt in på väggen. Den är lite svår att hitta. Därför går alltid toalettkunden in på toan, står där inne ett tag, kommer ut igen och frågar: HAR NI NÅT LYSE PÅ TOAN? Eh? Ja, det har vi. Jag vet inte om de tror att A) Vi kissar i totalmörker och hoppas att vi träffar rätt. B) Vi har varsin pannlampa att använda vid kissning. eller C) Vi går på toa med öppen dörr. Det där tycker jag är konstigt. Vart sitter lysknappen, är en fråga jag kan förstå, men OM vi har båt lyse. Det kan ni ge er på! Jag tycker förövrigt också att det är konstigt när kunder frågar OM vi har provrum. Bara, nej, vi säljer ju bara kläder så varför skulle vi ha provrum??? Eller....

Nä nu ska jag ta hand om min rentvätt från förra onsdagen eller när det nu var jag tvättade....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback