Ett grattis är ju inte så jobbigt (Anna)

Vi känner att ni läsare behöver ge oss lite mer feedback (gärna positiv!) när vi skriver. Annars kommer vi att tappa lusten totalt (så som Ninni redan tappat lusten för Per efter tre dagar som gifta....).

Till exempel igår så hade vi nästan 200 läsare, och åtta (8) kommentarer. Är det jobbigt att skriva ett GRATTIS till Ninni som gift sig? Jag har provat, och det är inte alls jobbigt. Så bara gört nästa gång (inte nästa gång hon gifter sig alltså, för det får vi hoppas inte händer, utan nästa gång ni läser denna blogg!).

Då kommer även jag att börja blogga igen.


Så vad vill ni läsa om egentligen? Nu är det bara att go crazy i kommentarsfältet. Varsegoda.

Vi vill självklart tacka er trogna läsare som kommenterar. Ni får ett tack.


Om man bildgooglar GOJS får man upp denna bild. Bara så ni vet.



NU BLIR DET FOTBOLL. Jag hejar på Manchester united bara för att vara jävlig.

Kommentarer
Postat av: Söder

Okej okej jag ska försöka komma ihåg! :) Jag har ju läst er blogg i år och dar känns det som..jag är inne och kollar varje dag..har en hel radda att gå igenom, jag är hel nöjd med er blogg där ni skriver om gymnastik, ragge, funderingar, Annas vardag och jobb:) jaa osv...det ni skriver om är kul.. jaa det enda jag tycker är tråkigt att läsa om är den där kompisen med en häst? Fy! :)



Om jag får önska så borde ni nån gång ha frågestund..det det har några bloggar haft har jag sett, sen kanske om Ninni har inrett huset på spec sätt, rabatten etc vore nice och se..Anna har ju visat lite vardagsrum etc :) Jaa en rolig grej är att visa hur de ser ut där ni bor i city så att säga... jag bor i stockholm och gillar små pittoreska städer ;) Nää nu måste ja fortsätta kolla in resterande bloggar men iaf ja ska bättra mig på kommentarer! Hej hej!

2009-05-27 @ 21:40:12
Postat av: Söder

Meen ja skrev ett låångt inlägg precis... men ser det inte själv här? Hmm hur kommer det sig!?

2009-05-27 @ 21:42:05
Postat av: Ninni

Nu la du ribban högt, Söder! Man tackar och bockar för responsen!! Vi tar åt oss av allt - din önskan är vår lag! Och frågestund var en bra idè. Det kommer inom kort!



Postat av: Ninni

Och så fort solen skiner ska jag gå ut och ta några bilder på min buske!

2009-05-27 @ 21:58:27
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Jonas

Vet inte om du ska plåta din buske nu när du är gift... ;)

2009-05-27 @ 22:16:22
Postat av: Hanna

Jag vill ha mera häst i bloggen till skillnad från Söder, speciellt nu när du ska börja ta lektioner en dag i veckan. Jippie!!!!!

2009-05-27 @ 22:18:46
Postat av: Johanna K

Grattis! näe det va inte så svårt! ;)

2009-05-27 @ 23:10:57
URL: http://banditgrrrl.blogspot.com/
Postat av: Kompisen med en häst??

Tack Hanna! ;) Jag tycker att hästinläggen är de bästa...



Nejdå, allt är bra. Keep on blogging!



kram!

Postat av: Ninni

Hahaha.. Ja, hästbloggandet kommer definitivt att fortsätta!!!



Tack Johanna!



Du har nog rätt, Jonas. Får nog plåta nån annans buske istället. Fast det är kanske inte heller helt ok? ;-)

2009-05-28 @ 00:01:00
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Alexandra

åh Ninni, ska du börja ta lektioner? jag är med sugen, vilken dag ska du gå?

kram

2009-05-28 @ 08:00:29
Postat av: Gojs

Tack!

2009-05-28 @ 10:31:34
Postat av: Söder

Ånneej nu verkar det bli mkt häst framöver!



:)

2009-05-28 @ 14:29:20
Postat av: Anonym

Nu blev det ju riktig "buskis" är det inte bättre att fota häcken undrar Jane

2009-05-28 @ 15:42:20
Postat av: Kompisen med en häst

Vi fixar en grupp åt er båda :) Söder är också välkommen ;)



kram Lotta

Postat av: Pelle

Tänkte jag skulle kolla upp gojs-tanten, men hittade det här istället:



http://www.myspace.com/gojs

2009-05-28 @ 20:09:00
URL: http://www.myspace.com/gojs
Postat av: Pelle

Jo just det. gojs-kvinnan är Malin Persson, vd för Volvo Technology. (Om det var nån mer som grubblat.)

2009-05-28 @ 20:15:08
Postat av: Pelle

Grattis Ninni!



Se där, tre kommentarer.

2009-05-28 @ 20:16:00
Postat av: Erik Qvarnström

Får gratulera Ninni och Per till deras äktenskap!

Och Anna skönt o se att du håller på rätt lag!!

2009-05-28 @ 23:33:38
Postat av: Ninni

Nu var du allt vitsig Jane!! Hahaha..



Tack Pelle och Erik!

2009-05-30 @ 16:06:30
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback