Välkommen vår (Anna)

Och välkommen tillbaka till bloggen Anna.
Tack.

Mars, vad härligt! Idag har jag varit på City Gross och handlat, i vårjacka! Och häromdagen när jag följde Deni till tåget så gick jag  u t a n  jacka. Kan ni tänka er. Snart är det vår.

Annars har jag varit så oppep på att blogga. Men idag ska det bli litegrann ändå, för er skull.

I fredags var det utgång som gällde. Vi var en glad kvartett.


Frida, Johanna P, Johanna K (som i Könsén, hahahahah) och jag, som ser ut som en giant schoolgirl ute på kanten.





Jovisst. Vi hade det så roligt så. Och sen blev det Platens. Det var tyvärr lite sämre musik än det brukar på fredagar. Men annars var det tipp topp. Nåja, Först var jag lite förbannad på en. Tönt. Sen träffade jag en annan. Det var väldigt trevligt.

Jag och Johanna P hängde på Burger King med Rikard och hans vän tills det stängde. Sen hängde vi lite till, och sen åkte vi hem. Jag var hemma typ lite efter fem, så jag fick hela 3,5 timmar sömn. Fantastiskt. Och det var jättekul att jobba igår, för det var mycket kunder.

Nä, jag har faktiskt jättebråttom. Jag får blogga mer ikväll. Nu ska jag göra mig iordning, åka till handbollen och sen till trampolinen. Jippie!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Könsén här! Tack för att jag fick haka på. Jag hade riktigt kul!

Postat av: Lisa

Du är så snygg anna! Vad gjorde tönten?

2009-03-01 @ 19:47:50
Postat av: Anna

Johanna, det var en ära att ha dig me. You keep the party going.



Ja Lisa, det är riktigt intressant, nämligen att det var en som inte låtsades om mig. Jo visst! Här har vi pratat lite under några veckor och sen beter han sig som en 14-åring ungefär (nästan med rätta....). Men skit samma, för han vara bara snygg och inget mer. Lite dum i huvudet. Tack för att du lyssnade på mitt problem, Bullen. Som vanligt är det inte tjejen i filmen som har skrivit brevet.

2009-03-02 @ 09:50:49
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Johanna

håller me anna du Är snygg. Vad gjorde Lisa?

2009-03-05 @ 18:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback