Våffeldagen! (Anna)

Idag har det firats. Marie bebådelsedag! Skitviktig dag alltså. Typ en ängel kom till Maria och sa att hon var gravid. Jo det är sant! Eller nåt....

Jag har firat våffeldagen iallafall. Johanna har varit här och vi har firat ihop. Det blev våfflor med vaniljvisp, jordgubbssylt och daimkross. Lyxigt värre! Vi tittade även på Greys, och spelade Guitar Hero tills fingrarna blödde. Men det var det värt!













Tjusigt va?

(PS, jag provade nyss om jag verkligen kan få in min knutna hand i munnen, och det kan jag! Jag blir imponerad!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Real guitarists don't sit on the couch while they play...

2009-03-26 @ 08:52:18
Postat av: Pelle

Nej, men dom har faktiskt gitarrerna uppe under hakan.

2009-03-26 @ 21:14:08
Postat av: Robert

Väntar med spänning på vad som ska skrivas om Ted Ottey.

2009-03-27 @ 08:55:32
Postat av: Johanna

väntar med spänning på bevis som styrker uttalandet "real guitarists don't sit on the couch while they play..."

2009-03-27 @ 12:14:03
Postat av: Anonym

Bildbevis på handen!!

2009-03-28 @ 10:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback