Tillbaka i matchen! (NInni)

Jädrans vad gött det var att vakna imorse och inte längre känna sig död.
Den här hemska influensan verkar äntligen börja ge med sig.
Att gå upp för trappan här hemma känns visserligen ungefär som att springa maraton, men ändå! Jag är ju på G igen! 
(Hahahahahahah.. Jag är så rolig.. Som om jag skulle veta hur det är att springa maraton??!!)

Annars då?
Hur har ni haft det sen sist?

Själv har jag ju i princip bott i soffan och mest blivit underhållen av en hel del skräp och en del inte så mycket skräp på tvn. Under de här dagarna har jag nog tittat mer på tv än jag har gjort under ett helt år. I helgen var det ju en massa sport. Skidskytte, hockey, fotboll och annat skoj. Det var sådär lagom engagerande även om jag oftast råkade somna när det blev som mest spännande. Sen har Per varit vänlig nog att förse mig med en massa filmer också.

Tre i topp - influensa-filmer
1 - Forrest Gump Bara för att man blir så varm i hjärtat. Och för att jag redan har sett den en massa gånger och då gör det inget om man somnar.
2 - Elegy - Skönhetens pris Här fick man hålla sig vaken! En väldigt vacker kärlekshistoria. Kan varmt rekommenderas om ni blir sugna på ett drama.
3 - Patrik 1,5 - En fin och lättsam liten film om ett kanske inte lika lättsamt ämne. Den både bjöd på skratt och nån liten tår.

Nu ska jag tvinga ut mig på en kort promenad i blåsten tillsammans med mina tappra följeslagare Ragge och Kleenex.

Hej på er!




 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen tillbax! :)

2009-03-31 @ 14:44:23
Postat av: Alexandra

skönt att du är på fötter igen =)

Postat av: Ninni

Tack ska ni ha!!!

2009-03-31 @ 15:57:08
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Ninni

Och Alle. Det var trist att jag missade den smarriga fikan i lördags. Vi får ta det nån annan gång! Kram

2009-03-31 @ 15:58:07
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback