Smutt (Anna)

Nu ska jag blogga för bloggandets skull. Jag tänker inte ens försöka vara rolig.

Idag har jag:
1) Klippt håret. Nu är mina toppar alldeles oklyvna och håret glansigt som på teve. Jag har fått en härlig uppdatering om Carros liv också. Det är alltid lika roligt.
2) Jobbat. Det har varit en lugn dag på jobbet. Typ inget kom (bara lite Alternative, Adidas-komp och en Converseväska) och ingen skickade en bild på när de kom. HAHAHAHAHAHAHA (internskämt). Pelle kom dock till jobbet idag. Han har haft spysjuka och vart hemma hela veckan.
3) Tränat gymnastik med barn. Det har gått skitbra. Lugi har hjälpt till idag. Det är så kul när det går så här bra! Vi har en sexåring som har börjat volta tillexempel!
4) Tränat motion med Johanna. Svettigt och härligt.
5) Tränat gymnastik med Johanna. (Och struntat i gymnastiken i T1-hallen)....
6) Solat i ett solarium i tio minuter. Det är tråkigt ni! Jag tänkte skulle vara kul att se lite vårfräsch ut. Men det syns ingen skillnad. Jag ska reklamera min solning.
7) Vart på Internet. Ja, det är i det stadiet jag befinner mig nu.

Idag har jag kvar att:
1) Duscha
2) Se på Step brothers med Will Ferrell och skratta så det kommer cider genom näsan.

Tat lugnt Manne.




UPPDATERING:
Jag har:
1) Pratat 5 minuter i telefon med pappa och 35 minuter med mamma.
2) Duschat

Filmen får kanske vänta tills lördag då,så blir det lite Balls of Steel nu istället.

Godnattis!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ja ja g ska osså gå då. KUL!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback