Orka! (Anna)

Jag har lagat mat (och matlådor) och diskat allt och bokat tvättid och skrivit styrelsemöteprotokoll och mejlat iväg det till alla och gjort andra gymnastikgrejer, planering och närvarokort och skit, sorterat tvätten tills imorgon, källsorterat och varit och tränat i dryga två timmar (frivolt och överkroppsträning). Ändå har jag massor saker att göra. Orka det! Jag är värsta trött nu. Det får nog bara bli en snabbdusch och sen lite film. Smörja lite tigerbalsam på mina idrottsskador och sen bara gödda i sängen med cola zero. Så får det bli. Ladda för imorgon. Ja, jag ska ju dammsuga på jobbet då... Ni vet vad jag tycker om det. Får se till att ladda Ipoden i natt.

Förresten fick jag sitta bredvid en tjock på tåget idag, så jag nästan inte fick plats! Hon tog upp 1,75 säten och jag fick klämmas ihop på det återstående halvhalva sätet. Hon vägde säkert 100nånting kilo. Jag kan inte förstå hur man kan låta sig själv bli så tjock! Eller ännu värre, tjocka föräldrar som låter sina barn bli lika tjocka.

Förövrigt, när jag blir pensionär, då ska jag bli så tjock! Jag ska äta ihjäl mig, helst kakor och bullar, så dör jag lycklig. Amen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var jag :(

2009-03-11 @ 11:41:50
Postat av: Anonym

Nej jag bara skojade

2009-03-11 @ 11:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback